Pożyczka hipoteczna jest bardzo dobrą alternatywą, jeśli posiadasz nieruchomość a potrzebujesz dodatkowych funduszy. Zamiast kredytu gotówkowego możesz skorzystać właśnie z pożyczki hipotecznej, w przypadku której pieniądze trafiają na Twoje konto, a jej dodatkowym zabezpieczeniem będzie wpis hipoteczny w księdze wieczystej nieruchomości, będącej Twoją własnością.
Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy posiadają nieruchomość z czystą hipoteką. Pożyczka taka jest zwykle tańsza od tradycyjnego kredytu gotówkowego. Co ważne, uzyskaną w ten sposób gotówkę możesz przeznaczyć na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą.
Do skorzystania z pożyczki hipotecznej konieczne jest złożenie wniosku. Bank w tym wypadku wycenia Twoją nieruchomość oraz analizuje Twoje dochody – na tej podstawie proponuje kwotę pożyczki. Jeżeli zostanie ona przez Ciebie zaakceptowana, po podpisaniu umowy pieniądze trafiają na Twoje konto, a w księgę wieczystą nieruchomości wpisuje się zobowiązanie. Decydując się na to rozwiązanie, warto skorzystać z usług Financial Partners. Pomogę Ci przeanalizować oferty banków tak, abyś mógł otrzymać jak najlepszą ofertę.
Zależnie od banku wymagane dokumenty w przypadku pożyczki hipotecznej mogą być różne, jednak zawsze należy przygotować te wymienione poniżej:
- Dokumenty potwierdzające dochód, np. PIT, zaświadczenie o dochodach czy wyciągi z konta.
- Dokumenty potwierdzające tożsamość – dowód osobisty, paszport.
- Wniosek kredytowy.
- Dokumenty dotyczące nieruchomości, w szczególności odpis księgi wieczystej.
W skompletowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów pomogę Ci osobiście.
Umów spotkanie z ekspertem
Telefoniczny lub e-mailowy. Ustalę dogodny dla Ciebie termin i miejsce pierwszego spotkania.
Wyliczenie zdolności kredytowej i analiza dostępnych ofert wraz ze złożeniem wniosku
To spotkanie, na którym wyliczę wstępnie Twoją zdolność kredytową, jak również przeanalizuję oferty bankowe. Wspólnie wybierzemy najlepsze z nich, a następnie złożymy w Twoim imieniu wnioski kredytowe.
Negocjacje wszystkich aspektów umowy
Po otrzymaniu decyzji kredytowych rozpoczynam negocjacje, aby uzyskać dodatkowe obniżki od aktualnych warunków promocyjnych! Jeżeli chcesz mogę również negocjować inne aspekty umowy, takie jak np. obowiązek posiadania dodatkowych produktów, zasady wcześniejszej spłaty itp.
Analiza decyzji kredytowych
To analiza decyzji kredytowych ze wszystkich banków, którą przeprowadzamy po otrzymaniu odpowiedzi w sprawie dodatkowych negocjacji cenowych.
Rozwianie wątpliwości związanych z ofertami bankowymi
To spotkanie, na którym wytłumaczymy wszelkie niejasności wszystkich przedstawionych przez banki ofert i pomogę dokonać wyboru najlepszej z nich.
Przeanalizowanie i podpisanie umowy kredytowej
To jednocześnie ostatni krok. Przesyłam Ci umowę kredytową na adres mailowy, abyś mógł ją przeanalizować, przeczytać i zadać nam wszelkie dodatkowe pytania. Następnie spotykamy się w naszym biurze, aby szczegółowo omówić umowę. Po jej akceptacji podpisujesz umowę kredytową w placówce bankowej.
Z przyjemnością informuję, Financial Partners będzie towarzyszyć Ci nie tylko na każdym etapie procesu kredytowego, ale także przez cały okres trwania kredytu. Po uzyskanym kredycie na wymarzoną nieruchomość wciąż będziesz mógł liczyć na moje wsparcie, doświadczenie i wiedzę!